CASUAL FRIDAY

czwartek, grudnia 03, 2015





Dzisiaj proponuję stylizację męską w stylu casual, czyli połączenie klasycznej elegancji z pewną dozą swobody. To idealny wybór do pracy, na spotkania albo na każdy dzień. Słowo 'casual' w modzie pojawiło się za sprawą Casual Friday - dnia, w którym pracownicy korporacji mogli nosić nieco swobodniejsze stroje. W stylu casualowym nie obowiązują żadne zasady, dopuszczalny jest każdy krój i tkanina, a także pełna dowolność połączeń. Nie można tu jednak mówić o przypadkowości, ponieważ jest to styl świetnie przemyślany, będący jednocześnie odzwierciedleniem życia milionów ludzi na całym świecie. W mojej stylizacji postawiłem przede wszystkim na wygodę. Wybrałem luźny t-shirt w kratę, czarne chinosy i szary płaszcz. Dobrałem pasujące dodatki i w takim oto zestawie wyszedłem na zakupy z przyjaciółką.




Zdjęcia Magda Pakuszewska

Podobne posty

0 komentarze