SHOPPING DAILY

poniedziałek, sierpnia 03, 2015

jhn

PREMIUM by Jack&Jones 49,99 PLN | SELECTED HOMME 49,99 1 PLN | ONLY&SONS 45,99 PLN

Z wakacji wracam przede wszystkim z pięknymi wspomnieniami, ale również z pełną walizką i przeładowaną kartą aparatu. W dzisiejszym poście - rozpoczynającym moją (ponowną) przygodę z blogowaniem skupiłem się na pokazaniu ciuchów, które kupiłem na letnich wyprzedażach. Od razu napiszę, że najbardziej zadowolony jestem z zakupu dwóch t-shirtów, ponieważ w Factory Outlet czekała na mnie promocja, dzięki której zaoszczędziłem aż 50zł! Przemiła Pani ekspedientka przebierała wieszakami jak szalona, by znaleźć dla mnie coś odpowiedniego. Dodam jeszcze, że czarne espadryle z New Yorker'a mimo swojej niskiej ceny i chińskiej produkcji noszą się naprawdę dobrze i są wygodne. W najbliższym czasie napiszę jeszcze o moim pobycie w Krakowie, Dąbrowie Górniczej i oczywiście jeśli w końcu się z tym uporam - zobaczycie dobre miejscówki, które tam "sfociłem".

12a

NEW YORKER 19,99 PLN

12b fgv

HOUSE 39,99 PLN

ghb

H&M 29,99 PLN

frt

BERSHKA 29,99 PLN | PULL&BEAR 29,99 PLN

Patryk Nowicki

Podobne posty

0 komentarze